Nog een paar dagen en dan is het zover - Reisverslag uit , van Maarten Veen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen en dan is het zover - Reisverslag uit , van Maarten Veen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen en dan is het zover

Door: Maarten van Veen

Blijf op de hoogte en volg Maarten

02 November 2011 | ,

Welkom op mijn webblog. Tijdens mijn stage/vakantie in The Gambia zal ik korte berichten plaatsen op mxmaarten.waarbenjij.nu. om het thuisfront op de hoogte te houden. Op 19/11/2011 stap ik op het vliegtuig voor een stage van 5 weken bij hotel Sun Swing Beach resort in Kololi, The Gambia.De stage staat in het teken van de minor die ik nu volg, International Aid and Development op de Hogeschool Rotterdam.Ik zal me in het hotel bezighouden met het maintanance management dat op dit moment niet optimaal is. Na mijn stage verblijf ik samen met mijn vriendin (Marleen) nog 2 1/2 weken in The Gambia en Senegal om het binnenland en de cultuur te ontdekken. Ik hoop een leuke tijd te hebben en veel te ervaring op te doen. Ik laat binnenkort nog even wat van me horen.

Gr,

Gr. Fred en Mary

• 02 November 2011 - 14:48

Maaike:

Hallo Maarten,

Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik ga zo gelijk mijn e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven.
    Heel veel plezier en succes!
    Groetjes Maaike
    PS kan je daar ook cachen ;)

• 02 November 2011 - 15:19

Mark:

Jooow,

Succes he, ik zie de mails met berichten wel verschijnen! En hou jezelf en Marleen een beetje heel he :)

• 02 November 2011 - 15:59

Christine:

Veel plezier!!! En leuk dat we jou en later Marleen ook nog kunnen volgen.

• 02 November 2011 - 16:01

Lisanne:

Bijna! Yeah!
    Onwijs veel plezier en succes! Geniet ervan!

Lisanne

• 02 November 2011 - 16:17

Antoine:

Leuk om te horen dat Marleen ook naar Gambia gaat. Zo hoor je als vader ook nog eens wat ;-)

• 02 November 2011 - 20:22

Lenneke En Jan:

Onwijs leuk dat we je kunnen volgen!
    Dat gaan we natuurlijk doen . Heel veel succes met de voorbereiding . Marleen ook sterkte en voor je het weet zit jij ook in Gambia.

• 07 November 2011 - 09:40

Hanny Van Hoeve:

Heel veel plezier en succes in Gambia, Maarten. Maak er een mooie stage van!

• 18 November 2011 - 15:14

Joke:

hartstikke leuk je te volgen op "waar ben ik "
    Afrika is iets heel anders dan Europa.
    geniet van het klimaat, de rust en pas goed op jezelf !
    liefs, Joke

• 18 November 2011 - 21:13

Wesley Teque:

Heel veel succes met je stage.

• 19 November 2014 - 21:39

Jules:

hoi maarten, erg leuk dat je bij sunswing gaat stage lopen , zelf gaan wij paar dagen na jou voor de twaalfde keer naar dit prachtige land. Nu vragen wij ons af hoe het met sunswing is, want volgens de laatste berichten zijn er problemen met dit hotel en is het op dit moment gesloten. hoop dat je toch wat ervaring op kunt doen. Geniet van dit prachtige land , het heeft veel te bieden. gr jules